Sunday, 24 September 2017

HAJARUL MAHABBAH (SOLD)

 






Permata di atas berfaedah sebagai asbab pengasihan umum, namun perlu di ingatkan bahawa penggunaan sesuatu benda seperti permata cincin adalah alat untuk mencapai kepada sesuatu matlamat...diulangi, ia adalah alat sahaja. Misalnya, matlamat kita nak pergi kerja...alat untuk sampai ke tempat kerja adalah kenderaan...tak kira la kenderaan persendirian atau kenderaan awam. Baik! Admin nak tanya, ada ke selama ni kita naik kenderaan, kita minta tolong pada kenderaan tu?...contohnya, "wahai motor, tolonglah bawa aku ke tempat kerja dengan selamat."...ada?....takde kan?...sebagai seorang yang beriman, sudah pastilah kita akan minta Pertolongan ALLAH, RABB YANG MUTLAK, agar diselamatkan perjalanan pergi dan balik ke destinasi dengan melalui bacaan doa menaiki kenderaan...betul?...baik, mari kita kupas hal ni. Doa adalah asbab untuk mendapat Keizinan dari ALLAH sebab kita yakin hanya ALLAH sahaja yang mampu Memberi Manfaat ataupun Mudharat...kenderaan adalah asbab sampainya kita ke tempat kerja...dan tempat kerja adalah matlamat kita tadi...itulah perihalnya kita sebagai seorang hamba ALLAH yang hidup atas jalan asbab...dari lahirnya kita sampai la mati...semuanya ada asbab. Pendek cerita, perjalanan hidup di dunia atas jalan asbab.

Begitu jugalah dengan penggunaan sesuatu benda seperti permata cincin, ia hanyalah asbab yang mampu memotivasikan diri semata-mata...tak lebih dari itu. So, sekarang ni Admin nak bagitau kuncinya agar mudah menikmati dan mengalami keindahan sesuatu ciptaan ALLAH yang bernama batu permata. Di laman ini dipaparkan item pengasihan, so kunci sebenar agar item yang dimiliki berfungsi dengan baik dan sentiasa dalam Rahmat ALLAH, kunci sebenarnya adalah berkasih-sayanglah kita kepada ALLAH dan Rasul terlebih dahulu...berkasih sayanglah kita kepada Zat Al-Khaliq, cintailah ALLAH dan Rasul-NYA, cintailah segala perintah ALLAH...apabila terbukti benarnya cinta itu, maka pasti seluruh makhluk akan cinta dan kasih sayang kepada kita, kecuali Iblis Laknatullah dan konco-konconya. Inilah kunci Haq bagi sesuatu ilmu atau alat atau asbab yang berkaitan dengan pengasihan.

Selain pengasihan umum, item di atas juga mampu digunakan untuk menyeru atau memanggil Ahlimul-Ghoib...urusan pemanggilan tu jadi mudah la...tapi jangan pulak korang guna dalam ritual 'ngongkrong'...panggil makhluk halus untuk dapatkan nombor ekor, jika buat juga perkara ni setelah diberi amaran...tumbalnya adalah hidup menjadi sangkak...Ingat tu!


Kod : H-MAHABBAH

MAHAR : RM 100






No comments:

Post a Comment